Vojvođanska banka – primer neprofesionalnog odnosa sa klijentima

Kategorija: Razno Delicious Delicious Stumble It!

E, da mi je neko pričao da jedna banka može ovako da radi sa svojim klijentima, ne bih mu verovao.

Pre šest meseci otvorio sam Visa internet karticu kod Vojvođanske banke, koja služi isključivo za plaćanje preko interneta. Već od samog starta nagovešteni su budući problemi.

Pošto se na otvaranje kartice čeka oko dve nedelje, dobio sam poziv jednog dana da je sve gotovo i da dođem da preuzmem svoju karticu. Potegnem put do banke, da bi mi na šalteru dali Visa elektron karticu, koja mora da se prethodno otvori da bi mogla da se dobije Visa internet kartica.

Pa meni ovo ne treba, kažem, i službenica počne da se izvinjava, ona je mislila da je to ono što sam čekao, a Visa internet biće narednih dana. Dobro, rek`o, ko radi taj greši, vratim se kući nesvršenog posla, samo sam izgubio vreme i džaba se maltretirao po prevozu da dođem do banke i nazad.

Da bi se kartica aktivirala, potrebno je pozvati telefon za informacije 021-520-333. Na tom broju se može proveriti i trenutno stanje na kartici. Osoblje koje radi na tom broju u 8 od 10 slučajeva je bezobrazno i nekulturno, bez elementarnog poštovanja. Sa njima su mi se dešavale sledeće situacije:

pozovem i kažem hteo bih da proverim stanje na kartici, glas sa druge strane kaže sačekajte i više se ne javi. Čekam 5 minuta i na kraju se veza prekine. Ovo mi se desilo nekoliko puta.

Ili pozovem i kažem šta hoću, glas me pita za broj, ja krenem od početka, nisam znao da treba samo poslednjih 6 brojeva. Ona mi odgovori u stilu: alo, bre, samo zadnjih šest brojeva, a glas joj zvuči kao da kaže: koji je ovo kreten. Ja malo viknem na nju: pa otkud sam znao kad mi niste rekli, a ona čim oseti da sa nekim nema šale, počne odmah ljubazno.

Ili pozovem, a sa druge strane kao da priča sa još nekim, pita me tri puta za broj kartice.

Ma, jednom rečju, užas.

Kad god sam išao u filijalu na Novom Beogradu u bloku 45 da uplatim novac na karticu, morao sam da čekam barem sat vremena. Doduše, da ne grešim dušu, tamo su uvek ljubazni i fini, i trude se, samo sam stekao utisak da je organizacija loša i da treba više ljudi da radi na šalterima. Uvek barem 10 ljudi stoji u redu i čeka. Jednom sam ih samo zvao da pitam za broj telefona filijale kod Hajata, gospođa mi brzo reče broj i spusti slušalicu tako da nisam stigao ni da zapišem.

U filijali kod Hajata na Novom Beogradu, u bulevaru Mihajla Pupina, ista priča.

Zovem telefonom nekoliko puta u sred radnog vremena, niko se ne javlja. Ej, banka gde se niko ne javlja na telefon u po bela dana.

Onda se nakon ne znam koliko pokušaja, konačno neko javi na centrali. Kažem da sam uplatio novac na karticu, ali već nekoliko dana nikako da legne pa bi hteo da proverim šta se dešava. Prebaci me na drugu liniju, i tu mi prekinu vezu nakon minut čekanja. Opet zovem, uporno, dobijem istu ženu, opet joj sve objasnim, i sad me prebaci na neki drugi broj. Konačno, tu se nađe neko normalan. Objasnim lepo ženi šta je problem, ona odmah proveri i kaže vi ste uplatili u petak, i to pre ponedeljka ne može da legne na karticu. Dobro rek’o, ali žena na šalteru mi je rekla biće istog dana posle osam uveče kao i do sada. Ona kaže ne, ne, ako je u petak uplaćeno, ne može pre ponedeljka. A u toku vikenda sam barem tri puta zvao onaj telefon 021-520-333 da pitam da li je novac legao, i uvek su mi govorili proverite posle 22h. Oni izgleda ne znaju tu informaciju u vezi petka.

Sve u svemu, iz mog iskustva, ima u toj Vojvođanskoj banci normalnih ljudi, ali sam stekao utisak da su oni u velikoj manjini. Većina se ponasa kao da to nije privatna banka, već neka državna ustanova pa niko ne mora da bude ljubazan sa klijentima. Kao da svi imaju plate 15 000 dinara i nemaju motiva da se trude oko bilo čega.

Moja preporuka za kraj – ako hoćete da sačuvate živce, izbegavati ovu banku ako ikako možete.

Potencijalno povezani tekstovi:

Redirekcija pomoću .htaccess fajla i drugi trikovi

Google Analytics za početnike

Kako pronaći dobar stan pod povoljnim uslovima

Značaj internet prisustva za nove firme

Projekat Oksford

PayPal (izgleda) definitivno u Srbiji od septembra 2011.

Internet brzina - provera brzine interneta

Novak Đoković - novi simbol Srbije

Komentari

  1. Darko - 2008-08-18 10:06

    Ja sam morao da odem u ovu banku kada sam nesto uplacivao,jer u blizini nije bilo druge i mogu da kazem da su zaposleni neljubazni.Mogli bi malo da porade na ophodjenju prema klijentima

  2. Andrija - 2008-08-18 12:52

    Znaci,nisam jedini sa losim iskustvom :)
    Mada moram da kazem od kada sam napisao ovaj tekst, nekoliko puta sam morao da zovem broj 021-520-333 zbog raznih stvari, i svakim put su bili korektni i profesionalni. Da nisu slucajno procitali ovaj moj tekst pa se nesto promenilo ne znam, u svakom slucaju sad je mnogo bolje nego pre, da kucnem u drvo ;)

  3. Zoran SM - 2008-09-23 14:22

    He, naravno da su neljubazni iz razloga koji si i sam gore naveo. Prisustvovao sam scenama u toj istoj banci koje ne bi poverovao ni da ti pričam (obezbeđenje). Ta Vojovđanska banka jeste privatna ali sa najvećim brojem penzionera, ljudi sa malim primanjima i uopšte velikim brojem klijenata (kao da je i državna). Pa otiđi u neku finu banku gde šalterskih radnika uopšte ni nema, (ili ukupan broj njih je 1) a o profesionalnosti i brzini u tim drugim bakama ne želim ni da pričam doduše šaltereske radnice tamo lepo izgledaju ;) pa sam probaj. U ovoj zemlji rade pravi posao jedno 4-5 banaka jedna od njih je i Vojvođanska, pogledaj rejting banaka pa sam proceni gde tvoje pare zaslužuju da budu čuvane i uložene.

  4. Andrija - 2008-09-24 04:52

    Ma, sve ja to razumem Zorane, potpuno mi je jasno da situacija ni u drugim bankama nije mnogo bolja. I jasno mi je da su banke danas u Srbiji najbolji biznis za uzimanje para od naroda i lupanje nenormalnih kamata kakvih nema nigde u svetu.

    Nego, napisao sam ovaj tekst i sa potajnom nadom da će neko od NJIH ovo pročitati, i možda nešto uraditi tim povodom. Kao što rekoh u prethodnom komentaru, zaista već odavno nemam problema kad god pozovem onaj telefon za tehničku podršku, a evo baš juče sam bio na Novom Beogradu da uplatim novac na Visa internet karticu, i moram da kažem kao što sam i u tekstu napisao, filijala na Novom Beogradu u Piramidi im vadi prosek. Ljudi stvarno maksimalno ljubazni i fini, jedino kao što rekoh organizacija im je malo loša, ali šta da se radi.

  5. Žarko Čebela - 2008-10-10 04:38

    Iznenadjen sam da mi niste odobrili gotovonski kredit iako sam završio proceduru koja je zahtevana. Iznos kredita je bio 100 000,00 dinara na 24 mesečne rate. Nikada nisam bio u minusu jer to nije u duhu mog vaspitanja.
    Napominjem da je sramota što sam odbijen bez ikakvog objašnjenja.
    Do sada nikad u životu nisam podizao kredit a posle ovog iskustva i bezobrazluka sa Vaše strane (da me odbijete bez obrazloženja) odlučio sam da napustim Vašu banku za sva vremena, a to ču preporučiti i mojim poznanicima i prijateljima.
    S poštovanjem,
    Z.Cebela

  6. Andrija - 2008-10-10 05:04

    Poštovani gospodine Čebela,
    hvala Vam što ste sa nama podelili Vaše iskustvo sa Vojvođanskom bankom. Na žalost, kao što se može videti i iz komentara, niste jedini sa negativnim iskustvom.
    Ostaje nam samo da se nadamo da će jednog dana situacija biti bolja ne samo sa ovom već i sa drugim bankama, koje često ne zaostaju mnogo za V. bankom u ponašanju i odnosu prema klijentima.
    Svako dobro
    Andrija Marković

  7. Jaroslav - 2008-12-11 07:47

    Ja sam čuo te priče o Vojvođanskoj banci, moraš ovo ono dobiješ i ono što ne tražiš, aktiviranje itd. Ja sam otišao kod (ne pravim reklamu nego samo kažem…) kod rajfajzen banke i izvadio vizu virtuon (kolege su mi preporučile) i eto zadovoljan sam. Nedavno sam kupovao nešto u americi (preko neta)i nisam imao dovoljno para. Sišao sam do banke (blizu mog ulaza je) uplatio a kada sam se vratio za 5 minuta već sam mogao da kupujem.

  8. Marija - 2009-01-31 11:19

    Vojvodjanska banka ima najbolje salterske sluzbenike, i nije zahvalno komentaristi ih jer je posao naporan!Imajte malo razumevanja za te ljude a i pogledajte kakve je ljubaznos po opstinama pa ih onda uporedite!Najbolji ste!!!!

  9. Andrija - 2009-02-01 08:34

    Poštovanje Marija, ja sam samo preneo moje iskustvo, nije isključeno da je u drugim ekspozirutama drugačije stanje. Znate, kad se ista situacija ponavlja stalno iznova, onda mislim da na osnovu toga možemo doneti i neki generalni zaključak o nečemu.

    Osim toga već u samom tekstu sam pohvalio one službenike iz filijale u bloku 44 na Novom Beogradu, kod Piramide. Da njih nema, cela slika bi bila mnogo gora sa moje strane. Ali kod njih je loša organizacija, svaki puta kad odem barem 10-ak ljudi čeka u redu i nervira se. I užasno su spori. Znači uz malo dobre volje, sve bi se moglo rešiti.

    I kao što već rekoh, ali nije na odmet da ponovim, od kada sam napisao ovaj tekst, znači ne znam da li je neko iz V. banke čitao ovo ili ne, ali nisam imao ni jedan problem kada sam zvao onaj broj centrale u Novom Sadu. Tu se situacija drastično promenila i popravila, uvek su ljubazni, i sve je baš kako treba.

  10. Ljiljana - 2009-06-03 08:36

    Tako neljubazno osoblje nisam srela jos ni u jednoj banci, a kao knjigovodstvena agencija, kontaktiram skoro sa svim postojecim bankama.

  11. Branko - 2009-06-07 14:11

    Pazite se poslovanja u Vojvodjanskoj tj. Grckoj banci narocito u glavnoj poslovnici u Krusevcu-prevara na brzinu, nevaspitanje, nepismenost i neljubaznost sluzbenika, narocito sefa poslovnice. Ako je kredit odobren i potpisete ugovor danas pare dobijete tek za 25 dana i to jedva. Cekam da zavrsim sa otplatom kredita u ovoj banci, pa sto dalje od nje i nikada vise kod nje.

  12. neda - 2009-07-03 06:51

    pored neljubaznosti(cast izuzecima)kao da sy trazili bas te ljude koji nisu za taj posao.pretezno neugledni u losoj garderobi nenasminkani!pa ako su im male plate nek nose iniforme.ako ja kao trgovac imam obavezu da bar ruz ztavim da bi izgledala pristojnije onda sta drugo reci.e a rade u banci za salterom .valjda postoji neki kod posla za ta lica ili samo oni to nepostuju.pored toga naplata svega moguceg od uplatnice pa nadalje.dok u vecini stranih banak anemate odrzavanje racuna i vecinu administrativnih tr,ne placate.samo kamate .ovde vam dusu otimaju,SRAMOTA!a za cekanje u redu no coment.deali ste trudnica ili sa bebom oni uopste nemaju obzira,pri tom vas gledaju ko da ste s marsa pali umesto da vas propuste,jer je strava zagusljivo.sve ovo i jos dosta toga u filijali kikinda.svaka cast obezbedjenju jedino vam oni otvore vrata jer ste kolicima sa bebom.samo za njih 5+.

  13. Svetlana - 2009-10-06 04:06

    Kod ove banke imam refinansirajući kredit koji mi je odobren krajem 2006. godine. Prešla sam iz EFG banke sa kojima nikada nisam imala problema Već izmedju druge i treće uplate rate kredita oni su zbog vrlo malog kašnjenja (koje je bilo prvi put), bez ikakvog usmenog upozorenja ili pismenog obaveštenja poslali pismo mojoj firmi da mi stavi zabranu na platu i to skoro tri rate odjednom. Koleginica iz računovodstva me je srećom pozvala i odnela sam joj priznanicu da sam platila, a oni kao nisu proknjižili. Da ih nije pozvala svašta bi bilo. Neprofesionalno i bezobrazno. Ne mogu da dočekam da kredit otplatim jer je na pet godina (početkom 2011.) i daleko im lepa kuća.

  14. Nikola - 2009-11-13 10:02

    Samo u jednoj ekspozituri u Novom Sadu nisam bio, a imam samo reci hvale za sve zaposlene (kako salterske sluzbenike, tako i obezbedjenje). Cak i osoblje koje se javlja na 520-333 broj je ljubazno. Samo jednom se javio relativno polupan mladic, ali oprosticu mu posto je bilo oko 3h ujutru :)

  15. bojan - 2009-11-27 10:41

    Ubedljivo jedna od najgorih banaka nakon prisjedinjavanja sa NBG grupom!!!! Toliko centalizovana da sam morao za dozvoljeni minus po tekucem racunu da cekam citav mesec na odgovor iz kreditnog centra u Beogradu i jos uvek cekam….. Strasno! Klonite se ove banke, zamislite koliko se tek ceka na odobrenje nekog ozbiljnijeg kredita!

  16. PERICA - 2009-11-30 13:48

    EKSPOZITURA U PRIBOJU VOJVOĐANSKE BANKE PRAVA KATASTROFA.PROSEK STAROSTI RADNIKA 60 GODINA. UVEK NAMRGOĐENI, LJUTI, NEVEROVATNO.DA VLASNIK BANKE OVO VIDI RASPUSTIO BI IH ZA DVA MINUTA.

  17. Sanja - 2010-03-17 21:22

    Ja nemam losa iskustva sa ovom bankom a radila sam sa mnogima.Kamate na kredite su najpovoljnije i ako ima kasnjenja uopste ne prave problem.Jedino su rigorozni ako ima kasnjenja u kreditnom birou teze odobravaju novi kredit.Bas me cudi da nisu odobrili kredit Zarku koji kaze da nije ranije koristio nikakav verovatno je opet bio neki razlog.
    Ljudi dolazi vreme da ce nas banke vuci po ulici da uzimamo kredite i kartice,kao ovi iz osiguranja sto nas ganjaju.

  18. Filip Jurić - 2010-04-16 11:33

    Potpuno se slažem sa neprofesionalnim odnosu zaposlenih,naroćito u filijali na N.N.u Novom Ssdubr-309.Podneo sam zahtev za gašenje tekučeg račna 25.03.2010 a do 16.04.2010nisu uradili ništa!

  19. duska - 2010-05-07 23:22

    Da sam sve ove lose stvari o VB procitala ranije mozda i ne bih poverovala ali sam posle mog danasnjeg iskustva totalno razocarana u VB.Krenula sam sa decom u setnju i posto smo odlucili da odemo do prodavnice igracaka stali smo na bankomatu da proverim stanje na visa kartici.Na moje veliko iznenadjenje stanje je bilo nula.Otisla sam pravo u banku.Bez obzira na to sto sam dosla sa dvoje dece od kojih je jedno beba od 6 meseci,cekala sam pola sata.Kada sam konacno dosla na red kulturno sam zamolila da mi se proveri stanje i kada je gospdin na salteru rekao da sam 2000.00din u minusu(posto mi se to nikada do sad nije dogodilo) zamolila sam ga da proveri sta je u pitanju,da li mi je prosla plata i koliko mi je skinuta rata za kredit.Dobila sam odgovor da on to ne moze da vidi a da sam ja digla kredit pe da sama vodim racuna o svojim ratama.Zamolila sam ga da sa drugog racuna podignem novac i pokrijem taj minus rekao je prilicno neljubazno da sam to odmah trebala da kazem a ne sad.Sve u svemu ja sam dobila lekciju da sama vodim evidenciju o promenama na svom racunu.
    Ako ne gresim ti ljudi na salteru postoje zbog nas!
    Porazavajuce je to sto nasa privatna firma kompletan promet vrsi preko iste banke a ja dozivljavam tako neprijatne scene.
    Kada ce ljudi shvatiti da vise nema ono zauzeo sam stolicu i moja je do kraja zivota,pa ja moram da budem ljubazna i da se smeskam i kada zovem svoje duznike da mi plate.

  20. Sanja - 2010-05-11 21:50

    Katastrofa. Dovedu coveka do toga da nema komentar na neljubaznost, bezobrazluk, nevaspitanje. Pitam se ko placa takvo ponasanje? Deset dana cekam da mi se izda jedna obicna potvrda i kada god odem uvek je drugi odgovor. Moja preporuka je da se bezi sto dalje od pomenute banke.

  21. Vladimir - 2010-06-14 13:21

    Molim da mi pomognete u pronalaženju e-mail adresa na koje želim da prosledim pismo sledeće sadržine:

    Poštovani,
    molim Vas da rešite problem koji su proizveli vaši zaposleni u filijali u Beogradu, u ulici Kraljice Marije. Oni su me lažnom reklamom pre oko dve godine doveli u zabludu nudeći mi besplatnu kreditnu karticu u periodu promocije. Kada su ipak pokušali da mi je naplate uz: „Pa de si ti video da neko nekom nešto daje džabe?“ jedne od službenica filijale koju mogu da prepoznam jer je još uvek zaposlena kod vas – ja sam rekao da odustajem od kartice zbog toga što sam prevaren! Kada sam pre mesec dana podneo zahtev za kredit koji subvencioniše Republika Srbija kod službenice Slavice Krstolić, obećano mi je da će isplata biti obavljena u roku od 7 do 10 dana. Tri sedmice nakon ovoga Slavica mi je saopštila da sam iz kreditnog biroa odbijen zbog kreditne kartice koju posedujem. Ja nikada nisam posedovao takvu karticu! Komintent sam jedino Vojvođanse banke već 10 godina. Pritužbu Gordani Anđelković nisam uspeo da uputim, iako sam upzorio da ću o ovakvom neposlovnom ponašanju i krađi novca koji subvencioniše republika, obavestiti njene pretpostavljene u zemlji i inostranstvu, nadležne organe, medije (štampane i elektronske), relevantne političke stranke i napraviti vam zasluženu anti – reklamu. Ukoliko želite da sprečite nastavak moje „akcije“, molim da razrešite ovaj problem i kaznite odgovorne službenike do srede 16.06.2010. god. u 12h. Ovo je sada postala stvar principa i borbe protiv organizovane pljačke moje države od strane službenika moje banke. Moje obraćanje shvatite kao dobronamerno skretanje pažnje na slučajeve koji kaljaju ime i renome banke. Verziju članovima upravnog i nadzornog odbora i poslovnim partnerima iz inostranstva poslaću sutra ukoliko mi se do kraja dana ne javi neko od direktora banke koji treba da me obavesti da je problem rešen.
    S’ poštovanjem,
    Vladimir Luković

    HVALA SABORCI !!!

  22. Andrija - 2010-06-16 13:48

    Evo ovde kontakt podaci http://www.voban.co.rs/sr/home/kontakt/ na to adresi, pa probajte taj email.
    Srecno!!!

  23. Baki-Kg - 2010-06-18 00:02

    Posle 30 dana od podnošenja zahteva za dobijanjem subvencionisanog kredita u filijali vojvođanske banke u Kragujevcu, dobio sam odgovor od službenice da je moj zahtev odbijen. Na pitanje koji je razlog, obzirom da je dokumentacija uredna jer inaće ne bih ni pokušavao, odgovor je bio da ne zna ali i da ne mora da se kaže.Dovoljno je da je zahtev odbijen.
    Imam otvoren tekući račun od pre 5-6 godi-na,zaradu primam redovno preko računa, deviznu knjižicu i pare na njoj,medenu karticu i ugovor o dozvoljenom minusu. Sve ću to da pozatvaram i da tražim drugu banku jer ovi su katastrofa, ne samo zbog odbijanja, to je poslednja kap u nizu gluposti i neposlovnosti i neznanja. Mislim da ceo sistem Vojvođanske banke ne funkcioniše kako treba. Ja i poslovno sarađujem sa njima i nije mi jasno šta njima kontroliše Narodna banka. Vi ne bi verovali šta oni sve ne znaju i nemaju kao podatak a morali bi da imaju.

  24. Marko - 2010-06-18 12:57

    Baki, ja nesto sumnjam da su i druge banke bolje. Mislim da je ovu Srbiju zajahao svako ko je mogao i radi sta hoce. Ovo nije ono sto se kaze “sprega vlasti i kriminala” nego ovo je KRIMINAL NA VLASTI, neskriveni.
    Da mi imamo drzavu, ne bi bilo ni ovakvih banaka niti bolesnih od pederastije koje podrzava drzava, dok nam Kosovo otimaju Ameri a Vojvodina na putu “samoopredeljenja”.

  25. Micko - 2010-06-24 12:11

    Podneo sam zahtev za subvencionisani kredit kod Vojvodjanske banke i nakon dve nedelje nazvala me službenica filijale sa Trga Nikole Pašića i saopštila da mi je zahtev odbijen od strane kreditnog biroa a razlog ne zna jer objašnjenje piše na engleskom!? Svaki komentar je izlišan pa bih se samo i ovim putem zahvalio Vojvodjanskoj banci za sve usluge koje mi je pružila u periodu od kako sam njen klijent. Toliko,a sad odoh…

  26. Ivan Kurucev - 2010-07-02 15:13

    Kako mogu da dodjem do e-mail adrese Narodne Banke Srbije za prigovore.Molim vas ako neko ima tu adresu neka mi je posalje. Unapred hvala.

  27. rajka - 2010-07-31 00:37

    ja hvala bogu nemam probleme ljudi zaposleni u mihajla pupina 111 su veoma ljubazni i jako su efikasni u svom poslu. ljudi nemoj da se lazemo svuda cekamo red u prodavnici, posti , autobusu pa sto nebismo u vojvodjanskoj banci

  28. Igor - 2010-09-21 18:41

    E a ja mislio da sam izuzetak.Pre 8 dana sam podneo zahtev da mi se izda potvrda o stanju duga da bi refinansirao dina kreditnu karticu vojvodjanske banke.I jos uvek nista.U BILO kojoj drugoj banci to se odradi isti dan ili sutradan.Zvao sam i sefove,kol centar,sve moguce brojeve u Beogradu i Novom Sadu.I nista.Pozovem NBS i njihov centar na 0800 111 110 i kaze mi covek koji se javio da ne postoji pravilo,ali da bi trebalo da se to resi u roku od 24 sata u nekoj normalnoj banci.Ko da mi je indirektno rekao kakvi su ovi u vojvodjanskoj.Moj savet svima BEZTE STO DALJE OD VOJVODJANSKE BANKE.Hvala na prilici da iskazem svoje misljenje i puno pozdrava svima.

  29. MIRJANA - 2010-09-29 12:58

    DA TACNO JE DA RADNICI NA SALTERU POSTOJE ZBOG NAS,KLIJENATA,ALI NISU TU DA OPISMENJAVAJU I UCE KULTURI PONASANJA VELIKU VECINU ISTIH.ZBOG VRSTE POSLA KOJI OBAVLJAM PRIMORANA SAM DA SE SVAKODNEVNO SRECEM SA SALTERSKIM RADNICIMA I DA SLUSAM KLIJENTE KOJI SU U REDU ISPRED MENE.VERUJTE CESTO ME JE SRAMOTA STO SAM I SAMA KLIJENT.U PROSEKU BI SVAKOG 3-5 IZBACILA IZ BANKE I POSLALA DA CUVA STOKU ALI BI MU PRE TOGA DALA UPUTSTVO ZA ISTO.PROBAJTE LJUBAZNIJE SA RADNICIMA NA SALTERU I VIDECETE…..PA I ONI SU SAMO LJUDI KOJI SU POTLACENI KAO U ROBOVLASNICKOM DRUSTVU.STO SE TICE SALTERSKIH RADNIKA VB POUZDANO ZNAM DA SU IM PLATE BEDNE A RADNO VREME OD JUTRA DO SUTRA.

  30. SONJA - 2010-09-30 20:41

    NA ZALOST U PRAVU STE. JA SAM RADNICA VOJVODJANSKE BANKE, PROSEK GODINA NAM JE OKO 45, SVE SAME BABE I DEDE, NAJGLUPLJE GRKE IZ GRCKE SU DOVELI DA VODE BANKU A OVI NASI SEFOVI IM NE IZLAZE IZ DU… , NIJE OVO BANKA STO JE JE SVI PAMTIMO

  31. SONJA - 2010-09-30 20:45

    …USPUT, JESTE DA SE CRNCI ALI PLATE SU DOBRE

  32. INDIGO - 2010-10-19 21:12

    Ja radim u VB vec 7 godina.Ljudi ne mogu svi da dobiju kredit!?!?!To zasto su neki odbijeni,i sto vam sluzbenice kazu da ste odbijeni zbog kreditnog biro,je istina,Mi verujemo KB jer ako u njemu pise da ste u docnjama, onda je to tako,momentalno se odbija kredit.Za ljubaznos ste zasluzeni vi,da postoje iole kulturni i normalni ljudi i zene sa saltera bi bile ljubazne,jer njih jasu po ceo dan klosari,nadrndani i nervozni ljudi,koji hoce sve za 1 min.Niko vam ne brani da sve svoje obaveze radite u drugim bankama.Vojvodjanska banka poseduje 200 filijala sirom srbije i nije joj bas stalo za pojedinacna misljenja, trenutno vrsee velike roforme i svi radnici su pod pritiskom.Kada bi ova srbija bila ljubazna i normalna,svi bi mi lepo i fino sa zadovoljstvom radili svoj posao.Probajte u srbiji da radite sa ljudima ne ce te izdrzati ni 5 dana.

  33. ljubisa - 2010-10-21 18:05

    Mozda su i ljubazni ponekad ali su dokazano neprofesionalni, spori , inertni jednom recju predstavljaju banku koju treba u sirokom krugu zaobilaziti.Dva meseca ne mogu da mi rese jedan obican zahtev za ostvarivanje prava koje propisuje banka.Zalio sam se i centrali u Novom Sadu ali izgleda da su i oni isti.Ostaje mi samo da u najkracem roku promenim banku kao jedino ispravno resenje.

  34. Dragan Aleksić - 2010-11-11 02:10

    Sada i ja kažem da je šteta što nisam ranije čitao komentare o Vobanci! Ja sam 2. juna 2010. otišao u relativno novu filijalu u Vojislava Ilića 94 i pitao službenika da li mogu podneti zahtev za subvencionisani kredit pošto sam penzioner sa 74 god. i pošto primam penziju preko Štedionice. Gosp. Ivan Filipović mi lepo objasni da oni nemaju granicu u godinama za penzionere i da ne moram biti njihov klijent – tj. da ne moram otvarati tek. račun kod njih. Jedini uslov je kvalitetan žirant. Uzmem formulare i posle 3 dana dodjem, a isti referent mi kaže sa žaljenjem da su se promenili uslovi kod njih i da sada moram ds otvorim tekući račun u njihovoj banci. O.K. Odem i ugasim tekući u štedionici (prevremeno otplatim 300 evra kredita) i otvorim račun u Vojv. banci. Sa žaljenjem mi saopšte da se mora sačekati da legne prva uplata pa onda mogu podneti zahtev za kredit. Ta prva uplata je bila 10. jula. E, kada sam posle te uplate došao sa žaljenjem mi je saopšteno da su se opet promenili uslovi za dobijanje subv. kredita i da ne daju licima starijim, mislim od 68 godina!
    Nemam reči. Dobro. Nema veze. Ne moram baš taj kredit i ja da uzmem jer vidim da je namenjen nekome drugom. Mogu li dobiti dozvoljeno prekoračenje po računu i korišćenje internet pristupa računu? Može, ali posle 3 meseca. Sačekam 3 meseca i 2. oktobra podnesem zahteve za dozvoljeni minus i internet pristup. Javiće mi na kućni telefon, kažu, ali ne pre desetak dana jer sva ta odobrenja idu iz jednog centra.
    7. oktobra dobijem e-mailom korisničko ime, a za šifru će me pozvati telefonom da dodjem do banke. Čekam sve do 22. oktobra i onda me tanak glasić obaveštava da su se izmenili njihovi formulari te da moram doći da ponovo podnesem iste te zahteve i da neću dugo čekati – desetak dana. E, onda sam pukao. Sačekao sam prvu isplatu penzije i podneo zahtev za GAŠENJE TEKUĆEG RAČUNA. I to nije sve. Iako nisam ni uspeo da podnesem zahtev za subvencionisani kredit, oni su mi upisali kod kreditnog biroa da sam ODBIJEN!
    Džaba ih bilo! Ćao.

  35. ABAJA - 2010-12-03 01:11

    U Kraljevu ista prica o neljubaznosti u Vojvodjanskoj banci! U nedelji stednje otisla sam da orocim devize .Poranila sam u 8 sati da izbegnem guzve. Na moje zaprepascenje morala sam da cekam pred salterom ,dok je salterska sluzbenica metlom cistila lisce kod ulaznih vrata!!! Naravno protestvovala sam sto ja cekam da banci dam novac dok sluzbenica u radno vreme radi posao koji nije njen. STRASNO ! Ali avaj,usledio je jos jedan sok :sef je rekao da je on odredio da ona to uradi i da on odredjuje ko ce u njegovoj banci sta da radi, a meni ako se ne svidja mogu da nosim moje pare!!!!! Osvrtala sam se da nije skrivena kamera. Da li je moguce da se ovo stvarno desava u jednoj tako ozbiljnoj banci. Trazila sam direktora filijale u Kraljevu i dosla je vrlo ljubazna zenica koja se izvinjavala ali koja nije mogla nista sem izvinjavanja. Ovde su postavljenja ocigledno po politickim i rodjackim vezama , pa ko jaci taj tlaci. DALEKO IH BILO ! Ako imate izbora bezite sto dalje od Vojvodjanske banke.
    PS neljubazni sef se zove Marko Trifunovic , a sluzbenica-cistacica Nikoleta Veljkovic. To mi je rekla direktorka kada sam trazila imena jer hocu da se zalim. E samo jos ne znam kome da uputim zalbu. Ako neko zna neka pise!

  36. Zemunac - 2010-12-13 01:39

    Nista novo za banke.

    U Univerzal banci kod Zemunske pijace npr. nisu znali koji su uslovi za izdavanje internet kartice koja je bila novo u ponudi, i setali su me sa jednog saltera na drugi, da bi neki sluzbenik, mislim da je cak obezbedjenje zamolio nekog glavonju od sefa da mi objasni detalje u vezi dobijanja kartice za koju su tvrdili da je besplatno i da moze svako da je dobije iako nema drugi račun kod njih, i da nema nikakvih troskova odrzavanja. A kada sam ih pitao da li mogu da se povežem na PayPal, naravno samo su zinuli bez reči ne znajući o čemu pričam. Nisam jos stigao da proverim tu priču.

    A zamislite kada u Komercijalnoj banci, ekspozitura u Zemunu kod Madlenijanuma, žena nije znala da izvrši tranfer novca na inostrani račun u Americi! Bez komentara…

  37. charlie - 2011-01-07 19:09

    U Kragujevcu situacija je sledeca

    Udjete u Vojvodjansku banku za platu kada tamo cudo.Vise ima radnika obezbedjenja nego salterskih cinovnika.Prate svaki pokret kao da se ocekuje svakog trenutka pljacka banke.
    Osecaj neprijatnosti i neljubaznosti svuda prisutan a da ne pricamo o sporosti (namernoj)

  38. Ivan - 2011-01-20 12:10

    Potpuno se slazem sa Charlijem za situaciju u Kragujevcu. U vojvodjanskoj banci u Kragujevcu u pesackoj zoni rade zene koje nisu obavestene nista ne znaju precizno i kada ih pitas ko zna precizno da da informacije i zavrsi posao ni to ne znaju da kazu. Vecina sluzbenica je raspolozeno za raspravu a vise ima radnika obezbedjenja nego njih. Vrlo cesto koristim i Vobanku u Bgu tako da je i tamo situacija slicna. Ovo pisem zato sto su se konacno dokazali koliko su neprofesionalni i netacni sada kada su me presli za Visa Internet karticu koju evo cekam jos, proslo je vese od mesec dana. Drskoj gospodjici/gospodji sam odgovorio drsko da zadrze internet karticu i da je necu podizati. A u medjuvremenu sam izvadio u Raiffeisen banci gde sam na karticu cekao PET DANA!!!

  39. dejan - 2011-02-25 23:35

    Ja sam posle nekoliko godina prestao da koristim usluge Vojvodjanske banke i kao da sam progledao. Ono sto me je najvise nerviralo jeste:

    - Neka izuzetno bezobrazna zenska osoba na 021/520333. U 90% slucajeva bi samo rekla sacekajte i onda bi posle jedno 5-10 minuta smoren prekidao vezu. Ostali operateri sa druge strane su bili vrlo ljubazni i efikasni i proveru stanja bi zavrsili za pola minuta. Nazalost, ona se javljala skoro uvek. Nemogucnost da se online vidi stanje racuna je zaista falilo.

    - Trenutak uplate i trenutak kad sredstva za placanje internet karticom mogu da se koriste nije isti. Kad se samo setim kako su mi serveri jednom nekoliko dana bili offline jer sam u petak popodne uplatio novac, a mogao sam da izvrsim uplatu tek u ponedeljak uvece.

    - Pogledi i stalna zapitkivanja pojedinih salterskih sluzbenika svaki put kad bi donosio Google cek – te sta ja to radim, te kako mi ga salju, te ovo, te ono… par puta su me slali da idem i da ga fotokopiram.

    - Kap koja je prelila casu bila je proslogodisnja promena radnog vremena u 9-17h koja mi zaista nije dala nikakvog izbora sem da promenim posao ili da promenim banku. Odlucio sam se za ovo drugo i nisam se pokajao…

  40. Duska - 2011-03-06 17:50

    Procitala sam sve komentare i evo ja cu vam nesto napisati i svima ce biti lakse. Od 2003 imam racun u vojvodjanskoj banci kako za fizicko lice tako i za firmu. Sve je islo donekle ok dok nisam ostala trudna. Tako ja umesto plate sam dobijala trudnicko bolovanje redovno. Mesec dana pre porodjaja sam otvorila porodiljsko i otisla u bolnicu a resenje iz tirsove stize posle 2 meseca, a uplata iz socijalnog mesec dana po resenju. Muz mi je svaki dan bio u banci i proveravao racune. Da bi mu na kraju da li tel da zove, u medjuvremenu su mi ukinuli dozvoljeni minus i neznajuci za to bez ikakvog poziva, opomene prijavili me kreditnom birou u petak, a taj isti dan su mi prebacene pare za porodiljsko koje su naravno legle tek u ponedeljak. Zovem ja kreditni biro kazu neka banka povuce opomenu kao grešku i sve se brise. Ostavim ja bebu i odem u banku i placem. Kaze meni sef dacemo ti mi kredit za stan necemo to gledati znamo se godinama… Da bi sve bilo lakse trazim ja potvrdu koliko dugujem na visa credit kartici da je isplatim i ugasim zbog kredita. Cekam na potvrdu mesec i po, platim i potpisem za gasenje. Dodjem u banku za kredit, a oni promenili uslove i nista. Posle 5 meseci Podnesem zahtev za vizu i dozvoljeni minus dobijem odgovor posle mesec dana da su me odbili. Pitam zasto nemaju odgovor. U medju vremenu mi stize neki papir o visa creditnoj kartici gde pise limit 150 hiljada zaduzenje 0, odnesem ja to u banku kaze sluzbenica da to nije nista da to svim salju. Zamolim je da mi proveri kaze da mi viza nije ugasena jer sam uplatila 20 din. Vise, a oni mi dali potvrdu kolko da uplatim. Kaze ona da opet podnesem zahtev i ja to opet uradim i za dozvoljeni minus. Posle mesec dana me zove (novembar) i kaze kako ja imam karticu od 1 marta a za mimus sam odbijena . Ja je pitam a gde mi je? Kaze vracena je u novi sad. Cekam mesec i po da je vrate to je sredina januara a ona mi vazi do marta. Evo ga mart prosto se plasim da odem u banku. Smesno ali istinito, a tek cekovi legne mi plata 87.000,00 trazim ja cekove kaze moze 5 kom, razlog bilo na tv juce zloupotreba to je za moje dobro pa da dodjem za 2 dana po još 5, a miliom puta nemaju cekove da dodjem za 2-3 dana. I jos mnogo loseg bi pisala ali i ovo je dugacko.

  41. dejan - 2011-03-06 20:10

    Da samo prenesem iskustvo drugarice od pre dve godine: odobren joj je bio stambeni kredit, medjutim, banka u poslednjem trenutku odlucuje da joj ne isplati celokupnu sumu! Ona isprica pricu novinarima Politike, oni krenu da pisu clanak i okrenu Vojvodjansku banku da dobiju komentar… Pogadjate: istog dana su je zvali iz banke i zakazali sastanak na kome joj se neki Grk licno izvinio. Isplacen joj je celokupan iznos, a tekst naravno nije objavljen.

  42. Ljiljana Micukic - 2011-03-28 13:52

    vi ste klijenti banke i imate lose iskustvo,a ja nikad nisam usla u tu banku , niti sam njihov klijent ,a trpim maltretiranje sluzbenika ove banke u Kragujevcu vec nekoliko godina . To sikaniranje se ne moze opisati a uopste ne znam razlog . Na kraju cu morati da ih tuzim kako bi to prestalo . Sto dalje od njih !

  43. ljiljana Mandic - 2011-05-19 21:26

    Zaista su najgori.Vojvodjanska banka koja se nalazi u PRIBOJU je pravi uzas.Sluzbenici izuzetno neljubazni,bezobrazni,nekulturni,neobrazovani…Pre neki dan sam dosla u situaciju da dozivim skoro nervni slom zbog idiota.Kod njih dobiti cek je pravo cudo.Uvek ili ih nema ili nemaju vremena da ih izdaju,ali obicno ih nema.Jel moguce da jedna tako velika banka dva meseca skoro nikada nema cekova.A znam provereno da se nekim ljudima daju, a za neke ih nema.A i kredit nisam pre par god.mogla dobiti iz neznam kojih razloga.Kb ga kao nije odobrio a niko nezna zasto.Mislim suvisno je o njima bilo sta vise pricati,svi ovi komentari su zaista dovoljni da se vidi da postoi veliki problem koji neznam ko moze resiti.Ja uglavnom prelazim u drugu banku,a i vama preporucujem.

  44. Marinko - 2011-05-20 14:00

    Mladenovacka filijala je biser. Svi sede u jednoj prostoriji, salterske radnice samo sto ne izvikuju koliko novca imas na racuni ili nemas. Prosto, nema nista od poverljivosti. Stani u red i ima da saznas zasto je neko dosao koliko ima para kad su legle itd. O dve sluzbenice na salteru, to… Sedi za salterom i ajde sto vode abrove, nego jedu, zvacu i sa punim ustima preko volje odradjuju posao. Radno vreme im je takvo da rade od 9 do 16, pri cemu portir vec u 15,45 zakljucava vrata i odokativnom metodom procenjuje hoce li da te pusti i da li se vreme na bancinom satu, njegovom i tvom satu, pa to neko srednje vreme je valjda meritorno. Razmisljam da promenim banku i najverovatnije odem u Postanku, em ima na svakom cosku, em radno vreme ceo dan a rade i subotom.

  45. bratislav - 2011-06-21 23:15

    Pazite se regionalnog direktora iz Kragujevaca,veceg lazova nisam uspeo da sretnem….ja pitao za kredit a on znate ja imam kancelariju u Beogradu i Kragujevcu kao i da sve informacije mogu da dobijem preko njegovog asistenta…Naduvenko nevidjeni….a sto se tice zaposlenih tu je sareno,ima nekih koji sve sto ih pitas znaju do onih predji te kod kolege…Cena usluga je prilicno dobra ,nisu skupi kao neke druge banke…

  46. nenadic vlastimir - 2011-06-29 07:25

    neljubazni i neodgovorni iako smo i mi delimicno takvi. meni je oduzeta kreditna kartica pre godinu dana/mozda i vise/ a danas se cude u banci zasto? radno vreme skoro cele banke je od 09-17 tako da sve poslove morate u svoje radno vreme da obavite. blago receno uzas od banke!!!

  47. Radica - 2011-07-12 20:10

    Verujte, iz Banke su odjurili sav svet koji je profesionalno i posteno radio svoj posao, a na poslu su ostali uglavnom radnici sa raznoraznim skolama tipa “Kragujevackog Pravnog fakulteta” i slicnih. Isti su dosli, ne da rade nego da se igraju bankarskih sluzbenika.

  48. Draginja - 2011-08-29 18:59

    Slažem se sa prethodnim komentarom, jer mi je drugarica nekada radila kod njih, pa sam donekle upucena u pricu…
    Ogromna većina kvalitetnih zaposlenih te banke je ili sama otišla ili su ih rasterali za poslednjih pet godina.
    Jedina prednost im je što im usluge nisu skupe u odnosu na druge banke i što nisu nefer prema klijentima(zaračunavanje kurseva kod otplate kredita, provizija, itd…)
    Mane: IZUZETNO SPORI U SVEMU, zahtevaju mnogo papira čak i za najobičniju stvar, uglavnom socrealistički kadar, neobučen, neljubazan i najčešće nestručan, u neke filijale kada zađete više liče na cirkus nego na banku,…
    Sve u svemu, banka za izbegavati!

  49. Gordana - 2011-09-02 13:59

    ja sam 10-ak godina bila komitent VB u Kragujevcu i za to vreme nisam uspela ni jedan ozbiljniji posao (sve osim uplata i isplata na šalteru), sa bankom da realizujem bez problema i bez, bar 4 odlaska u banku. Katastrofalno!!! Osoblje i nije naročito neljubazno, mislim da je sve stvar jako loše organizacije i loših procedura za rad. Konačno sam izgubila strpljenje i pre 2 meseca zatvorila sve račune!!! Pa sada je bar ponuda banaka u Srbiji velika!

  50. poleksija - 2011-09-22 12:44

    Stalno se preispitujem sta sam Bogu zgresila da sam dopala u ruke ovoj banci?!
    Najprostiju potvrdu o dugovanjima moras da cekas u nedogled.Trude se iz petnih zile da te onemoguce da izadjes iz njihovih kandzi.
    Ako refinansiras kredit iz druge banka,pljackaju te:uzimaju 5% ??
    Strahota!!

  51. rasko - 2011-09-28 13:56

    svi sluzbenici su stara garda i misle da su bogom dani da rade u toj banci.. najgora banka ubedljivo! pre neki dan udjem u njihovu banku da uplatim i na salteru cekam i cekam i cekam dok salterusa radi svoj posao i neobazire se da sam tu! ja je pitam jel cete to uskoro da zavrsite? a ona meni: ‘pa vidis da hocu’??? danas zovem ceo dan da pitam sto ne radi elektronsko placanje.. ceo dan se ne javljaju na tel! teski hoshtapleri!!!

  52. rasko - 2011-09-28 14:00

    a da, ni sajt im ne radi, tako da ne mozes ni da nadjes broj tel da se zalis nekome ;/

  53. IVANA - 2011-11-19 19:34

    OBRATICU SE SVIM LJUDIMA,TJ.KOMITENTIMA VOJVODJANSKE BANKE,BEZITE OD NJIH STO DALJE MOZETE!!! JA SAM IMALA KREDIT KOD NJIH OD 2004 DO 2008, KOJI JE OTPLACIVAN PREKO ADMINISTRATIVNE ZABRANE.2010 GODINE SAM UGASILA RACUN KOD NJIH, I DOBILA POTVRDU DA NE DUGUJEM NISTA I PRESLA SAM U KOMERCIJALNU BANKU DA PRIMAM PLATU. U DECEMRU 2010 ZNACI POSLE DVE GODINE ME ZOVU IZ KREDITNOG ODELJENJA DA DUGUJEM 70000!?KAZU GRESKA JE DO MENE JER NEMAM POTVRDU DA JE OTPLACEN KREDIT.MOJ SAVET STO DALJE OD NJIH!!!!!!!!!!

  54. IVANA - 2011-11-19 19:38

    zaboravila sam!zvali su me po deset puta dnevno, sa mobilnog telefona 063 , kazu kreditno odeljenje, koje radi i subotom do 20 casova.zamolila sam da mi posalju mejlom moje zaduzenje, ali gospodin koji me je zvao kaze mora da pita sefove posto im praksa nije da salju mejlove!kada bih ja okrenula taj broj niko se ne bi javljao!

  55. MICI - 2011-11-23 20:58

    Imam izuzetno iskustvo u komunikaciji sa Vojvodjanskom bankom i to njenom filijalom u Kragujevcu – naselje Aerodrom — brzo i pozitivno su resili moj zahtev za odobrenje kredita,doduse neke smetnje nisu ni postojale, ali bili su izuzetno korektni i ljubazni. SVE POHVALE ZA PROFESIONALNOST.

  56. natasa - 2011-12-06 16:44

    O TOME KAKVI SU U CENTRU kRAGUJEVCA SVI IZ TOG GRADA ZNAJU ALI NE ZNAJU DA JE NA AERODROMU DRUGA PRICA.PRETPOSTAVLJAM DA TO ZAVISI OD SEFA TE EKSPOZITURE.NA AERODROMU SVI SU NASMEJANI I LJUBAZNI MILINA BOZJA A NAROCITO IGOR I SLADJA.VERUJTE MI DA OTKAD IDEM KOD NJIH NE NAMERAVAM DA GASIM ZIRO RACUN A HTELA SAM.POZDRAV

  57. Marijana - 2011-12-09 09:21

    Jedna od najgorih banaka u odnosu na klijenta je AIK BANKA. Definitivno za moj pojam. Bila sam klijent jer je firma sa njima sklopila neki ugovor. Par dana nakon porođaja nazvala sam da proverim stanje, rekli su mi da ne daju informacije telefonom, da dođem u banku licno! Rekla sam da sam se pre par dana porodila, “ne dajemo informacije” bio je odgovor… jos more drugih slicnih situacija kojih ne zelim ni da se prisecam, ubrzo sam ugasila racun i promenila banku.
    Nas Bankarski sistem = Legalna Mafija :)

  58. vesna - 2011-12-10 00:41

    Marjana,sluzbenik AIK banke je potpuno u pravu,ne mogu oni znati ko ih zove telefonom i zasto,upravo su zbog toga dobra banka,jer cuvaju privatnost svakog klijenta…

  59. abaja - 2011-12-11 21:10

    Ostavila sam svoj negativan utisak iz Kraljeva pre godinu dana. A evo nedavno otisla sam da podignem orocen novac i ugasim racun. Ona -------- ------- --------- opet je komentarisala u vezi moje zamerke za ciscenja lišća dok klijenti sa parama cekaju. Njenoj koleginici je valjda bilo neprijatno pa mi je donela na poklon lep beli kisobran !!!

  60. Laslo - 2012-02-20 23:12

    Vidim da su svi imali prelepa iskustva sa VB, ja nebih da objasnjavam sta se meni dogodilo u toj banci posto su komentari od pre sve to vec obuhvatili, uglavnom banka je horor. Ja bih samo zamolio administratora ovog sajta da posalje ovaj link direktoru VB, moze da se desi da je neki Kostunicin rodjak, pa ni on nije informisan o situaciji u svojoj kuci!

  61. Milosav - 2012-03-03 22:28

    U Somboru je prava privilegija biti komitent Vojvodjanske banke,moja supruga ima primanja na osnovu zaposlenja 16.000,00 dinara i koristeci dozvoljene minuse,cekove i kredite i refinansirajuce kredite,imamo utisak da su njena primanja mnogo,mnogo veca,a za cudo nikad nije evidentirana kao neuredan duznik,moguce da su to uzroci nerazumijevanja sa pojedinim klijentima,a banka vama nemora sve to da saopsti.Malo se lezernije u toj banci radi,ali neka,ne smeta,bitno je da ova banka razumije i nas sa malim primanjima,tako da i mi ravnopravno sa ,,jacim,,klijentima koristimo proizvode banke,inace u nekim bankama mesecna primanja ispod 20.000,00 dinara nisu interesantna,pogotovo za neke bankovne proizvode.Cuvajte se Kreditnog biroa,jer Vam se moze desiti da ni jedna banka za Vas nece biti dobra.

  62. Maki - 2012-04-09 15:09

    Toliko telefonskog uznemiravanja nisam u zivotu dozivela koliko za ovih mesec dana od Vojvodjanske banke. 10 godina primam platu kod njih ali ovo sta mi se desava u poslednjih mesec dana je za slom zivaca. Ostala sam bez posla i u medjuvremenu dok nisam nasla drugi proslo je 2 meseca kako nemam nikakva primanja a izdala sam cekove dok sam imala redovna primanja. Svaki drugi dan me zovu da mi kazu da sam u nedozvoljenom minusu i da moram da izmirim svoje obaveze,pokusala sam na lep nacin da joj objasnim i cim bude uplata da ce banka automatski da skine, svesna sam da sam u minusu i da ne mora da me potseca na to svaki drugi dan. To njeno ponasanje je preslo u toliki bezobrazluk da mi je vec padalo na pamet da ih prijavim policiji za uznemiravanje i vredjanje. Niko joj ne daje za pravo da me vredja i govori da pozajmim da bi vratila njima dug i kako sam znala da potrosim a sad ne znam da vratim…grozno.Pitam se ko je zaposlio tako pametnu. nemam od koga da pozajmim a oni ce mi svakako staviti kamatu pa mozda i na kreditni biro ali ne mogu ni da se ubijem zbog 10 000 . vec sledeci mesec cu zatvoriti ziro racun i otici iz najgore banke. pozz

  63. savic.nenad - 2012-04-11 18:55

    Dragi moji ni ja nemam nista lepo da pridodam vezano za VB. Zaposleni izledaju preumorno i nezainteresovano za posao. Stalno su na nekim “obukama” za neke njihove programe i redovno je u ekspoziturama manjak ljudi a večina radnika je i dobila otkaz ili su otisli iz Banke zbog pritiska nadredjenih. Zelim da pohvalim ekspozituru ove Banke u Ruzveltovoj Ul. i ljubaznog mladiča Ivanović Dušana ( upucen i odgovoran radnik)

    Pozrdav za sve.

  64. dejan - 2012-05-15 12:32

    Moja majka je otisla da podigne cekove u Kragujevcu, da bi joj sluzbenica rekla da mora biti u dozvoljenom minusu??????????????? da bi mogla u zeti cekove.Zamislite vi to sada, gde to ima ,ej bre ,gde ima, da nekome dugujes i on ti na taj dug daje jos para.LOPOVI.

  65. mirka - 2012-06-01 09:29

    Klijent sam banke vise od trideset godina.Do dana danasnjeg nisam imala ni jedan jedini problem sa V.B.Koristim sve kartice,non stop sam u nekim kreditima,dobijam cekove,ali i sve redovno otplacujem.Da se ceka za kredite i kartice ceka se i do 30 dana.Nisu krivi salterski sluzbenici,nego oni iznad njih.Ranije se sve sredjivalo za dva dana,ali otkad su banku uzeli Grci sve se promenilo.Ja nemam razloga da budem ljuta na sluzbenike banke jer su oni najmanje krivi za ovakvo stanje u banci u bilo kom gradu Srbije.

  66. Miso - 2012-08-28 15:28

    Da li neko zna gde se moze dobiti kredit ako si zaposlen tek mesec dana?
    Hvala.

  67. Sandra - 2012-09-20 10:56

    Nisam nikada imala nikakvih problema ni sa zaposlenima ni sa nekim totalno ne realnim cekanjem dok mi novac koji sam uplatila na internet visa karticu nije nestao. Naime dobila sam izvestaj od banke da je suma koju sam uplatila isplacena samo nekoliko sekundi kasnije (sto je uz cekanje od nekoliko dana da ti novac uopste legne na racun kako to kod njih obicno biva nije moguce). Kad sam otisla do banke da proverim u cemu je stvar oni su mi rekli da je sistem pogresio i da taj izvestaj nije tacan. Posto novac nije legao na racun ni posle 2nedelje odlucila sam da napisem zahtev u expozituri u kojoj sam uplatila isti da se istrazi sta se desilo. Sledecih nekoliko meseci sam provela pisuci zahteve da se vidi sta se desilo da bi mi zaposleni govorili kako to nije problem do njih nedo do visa-e…(realno ako sam tebi dala pare na ruke da ih uplatis na racun onda je to i tvoj problem). Naravno evo 5 godina kasnije i dalje pojma nemam sta se desilo sa tim novcem niti se bilo ko potrudio da to utvrdi. Sada tvrde da je to bilo isuvise davno i to ne moze da se utvrdi mada i kad sam im dolazila svake nedelje i zvala svaki dan nije bilo nista od toga. Realno nije neka strasna suma u pitanju (15evra) ali ne volim kad neko uzima nesto sto je moje i onda se jos ponasa u fazonu pa sto nisi pazila. Ako imate opciju da ne ulazite ni u kakvu pricu sa njima zaobidjite ih u sirokom krugu. Toliko od mene :)

  68. mirjana - 2012-11-21 15:13

    Najljubaznije osoblje na kugli zemaljskoj radi u Vojvodjanskoj banci.

  69. nada simicne - 2012-11-27 09:40

    sta da se kaze osim da je to takva mafija da je to za posebnu pricu da li ja kao korisnik ove banke trebam kad god mi trebaju moje rodjene pare da se cimam snjima danima ali ne zadugo Narode napustiteovu banku jer mi njima placamo i to debelo da nas oni ISKORISCAVAJU .

  70. bojan - 2013-01-16 14:26

    Samo reci hvale! Najnormalnija banka u Srbiji i bas me interesuje koju banku na planeti zanima da li ste ostali bez posla ako ste u nedozvoljenom minusu kao sto napisa izvesna“maki”?! Banke nisu dobrotvorne institucije pa da vam odpisuju dug! Ja imam samo reci hvale za ljubazno osoblje i kriterijume po kojima vam sigurno nece dozvoliti prezaduzenost.

  71. Ljuba - 2013-02-22 20:27

    zastita.korisnika@nbs.rs. tel 0800 111 110.
    ili poštom N.B.S. centar za zaštitu korisnika finansijskih usluga p. fah 712 Beograd

    Ovo iznad je adresa gde prigovori sigurno stižu
    Kada dobijem odgovor od njih idem u Vojvođansku Banku da pogasim sve račune, zbog konstantnog ispoljavanja propusta , nemara i neznanja iz oblasti
    pravopisa, prava , matematike , kulture i poštovanja

    OBRAZLOŽENJE

    -Oko 2005. ova banka je odbila da mi unovči American Travels Check u iznosu od $ 200.00 ( Imao sam i zaseban dodatni pin) Ovim je bila korak od gubljenja licence za rad.
    -Prilikom otvaranja Internet Visa kartice ista mi je izdata na plastici sa pogrešnim imenom Ljubija .
    -Prilikom prebacivanja finansijskih sredstava na Internet karticu naplačena mi je provizija jer sam tom prilikom bio primoran da otvorim i besplatni dinarski i devizni račun ( što mi nije bila intencija).
    -Tom prilikom izdata mi je i pl. kartica na kojoj je pisalo broj tr. , čije značenje nisam uspeo da protumačim ni uz pomoč uđbenika za srpski jezik za IV razred osnovne škole. ( tr. može biti skračenica za transakciju ili transmiter ili … ., ali nikako za dve reči , jer nije izuzetak za složeni geografski naziv).Pretpostavljam da ste izdali nekoliko stotina hiljada takvih kartica , a da niste primetili pravopisnu grešku u tekstu od 10 reči.!

    Tom prilikom sam zaključio da banka ne mari za svoje propuste i ima za cilj da napravi extra profit od svojih klijenata tako da sam posle samo nedelju dana saradnje odličio da je zaobilazim.Račune nisam zatvorio , jer sam očekivao da će me banka obavestiti o isticanju mojih kartica i tada ja ispričati ono što sada pišem. Otvorio sam novi t.r. u takozvanoj Grčkoj N. B. i s njom nekoliko godina nisam imao problema. Jednom prilikom ušao sam u tu banku da na brzinu podignem nešto gotovine ali

    -Od mene je zatraženo da sačekam nekoliko minuta , jer sistem nemože da prepozna brojeve mog T.R.
    Pre isplate podignute gotovine bez naočara sam morao da potpišem neke papire. Svakako dobio sam svoj primerak i kada sam na ulici pročitao da mi je e-mail adresa pogrešno uneta i pri tom video i natpis Vojvođanska Banka , nikad nisam više ušao u istu , iako mi je godinama ostalo nejasno čiji sam klijent jer na kartici Grčke Banke selotejpom su bili prilepljeni novi brojevi Vojvođanske Banke.

    -Nakon preseljenja glavne filijale , promenio se i način preuzimanja izvoda računa pravnih lica o čemu nisam bio obavešten.Da bi ih preuzeo , u decembru , neznajuči tačno datume promena traženo mi je da platim oko 100 dinara po primerku, iako je izvod besplatan uz već plačeno održavanje računa!

  72. Ljuba - 2013-02-22 20:28

    nastavak:

    -2012 ( I-VI i XII) dobio sam 16 telefonskih poziva na kućni fiksni telefon.U njima je zapovednim načinom traženo od mene da odem u V.B. i platim dug od oko 1800 dinara zbog održavanja t.r. .Na moje insisriranje da mi kažu is koje filijale zovu , koje službe … nisu imali sluha , što im nije smetalo da mene identifikuju preko datuma rođenja , što sam ja kooperativno učinio.( pa zar banka i klijent nisu ravnopravni). Na moja pitanja od kada je nastao dug , po kom broju računa , koja mi kamata teće na dati dug jedini odgovor je bila zalupljena slušalica.Tri puta sam zahtevao da me više ne uznemiravaju pozivima i da mi se obrate u pisanoj formi.(Nikad to nisu učinili. Čak ni ranije kada su menjali poslovnu politiku , pa ni onda kada sam prvi put ušao u nedozvoljeni minus, što su bili dužni da ućine po propisima Narodne Banke član 31. stav 4.) Pa zar banka nezna da su 3 poziva koja izazivaju neprijatnost i stres , nepoznatog lica krivično delo uznemiravanja.Da li zna i da je odavanje cinjenice da sam u dugu , mojoj majci preko telefona , krivično delo odavanja poslovne tajne koja zastareva tek za 3 godine.Gomila takvog neznanja me začuđuje.Pa oni upošljavaju barem 230 visoko obrazovnih bankara.

    - Po svemu sudeći broj mog telefona je prodat nekoj agenciji , bez moje saglasnosti i obeštečenja.Pa zar je to fer odnos prema klijentu. Imali ste liste neuparenih i bili ste dužni da ih obradite sa profesionalnom pažnjom. Jok, najlakše je sve spakovati u istu vreću.Bili ste dužni i da kontrolišete rad trećeg lica i tada bi vam oni preneli moje primedbe i zahteve.Bilo vam je lakše da im držite zeleno svetlo za maltretiranje građana da bi ste uštedeli na jednoj poštanskoj marki..Nije vam smetalo ni što se lažno predstavljaju i kaljaju ugled Vaš i Vaših klijenata..

    -Decembra 2012 sam pokušao da podnesem pismeni prigovor z. direktora g. filijale na događaje iz te godine ali moj zavedeni prigovor nije prosleđen nadležnim ,niti sam pismeno obavešten o tome. 36 dana kasnije upitao sam zašto to nije učinjeno. Odgovor je bio da pošto nisam prošao proces identifikacije ( tačno je da nisam želeo da pokažem ličnu kartu) koji je on umislio , jer nema oslonca ni u jednom internom aktu banke niti u zakonima R. Srbije , a sama banka poseduje barem jednu kopiju iste. ( Da ne pominjem da mi ni Narodna Banka , Opštinski Sud ,,, u slučaju prigovora to ne traže )
    -Pregledao sam im i interne propise . Član 9 na strani 9 nije u saglasnosti sa zakonima Narodne Banke , na snazi od prošle godine jer i telefonski razgovor podrazumeva kao medij koji se može reprodukovati!Pa čak nisu dobro prevedeni sa engleskog na srpski. A da ne govorim da vam treba tuce advokata da bi ga rastumačili.Čekam odgovor Narodne Banke skoro tri meseca.

  73. Ljuba - 2013-02-22 20:28

    nastavak:

    - Januara 2013 sam u pismenoj formi obavestio banku da dobijam tuđe izvode na svoju adresu od strane V.B. i pozvao ih kod mene na kafu da ih preuzmu ili unište , jer ne želim bankarske tajne i odgovornost koju one nose u svojoj kući . Nema odziva.Najlakše im je da svoje propuste sklone pod tepih.Ne haju oni za bankarsku tajnu klijenta koji kao da nije njihov.

    U iščekivanju odgovora Narodne Banke a zatim i mišljenje mog advokata i nadi da ste nešto naučili iz iznad navedenog i da će te otklanjati ukorenjeni nemar zaključujem moje obrazloženje zahteva sa željom da se što pre usvoji.

    Zahvalan građanin

    P.S. Zamenik direktora glavne filijale u Kragujevcu mi je usmeno saopštio u januaru 2013. da je dug od oko 1800 dinara, proknjižen na ime održavanja računa , anuliran , te vas molim da ga kontaktirate i podsetite na tu usmenu izjavu u prisustvu starijeg kolege , jer 7 dana kasnije taj dug još nije bio anuliran.
    Čudna upotreba prošlog svršenog vremena, ali s obzirom da je usmena , prihvatiču i ako opovrgne sam sebe.

    Odobravam umnožavanje ovog zahteva samo u svrhe edukacije viših i nižih bankarskih službenika.

  74. senka - 2013-04-05 19:52

    Sta sve ****** iz vojvodjanske banke rade, ali ce kad tad dolijati. Skoro sve drze u saci, a sami sebe u oci ne mogu pogledati.
    BEZITE OD VOJVODJANSKE BANKE.

  75. ivana - 2013-04-17 22:56

    E pa da i ja nešto kažem o ovoj banci . Na bankomatu ove banke ciji sam klijent pre par sati podigla sam novčanicu od 1000 dinara kojoj nedostaje deo ugla dakle oštećcenu novčanicu. Pošto kod ove banke imam i kredit znam kako su revnosni njihovi uterivaci dugova ako kasnite sa uplatom rate dan ili dva.

  76. Petar - 2013-05-07 22:08

    Od pre par meseci placam racune preko interneta, to mi banka omogucila.Upravo pokusavam da otvorim ali ne ide.Odavno bih napustio ovu banku, samo u ovom jadnom selu nema druge banke , a ovi nasi postavili automat, pa podizem jadnu platu u automatu, da ne bih morao za grad.Ugasio sam VIZA karticu, jer kamata “ubija”,ostala mi kreditna, to je ona narandzasta, i nju svodim na minimum i gasim,kao povolji su krediti za refinansiranje , pa i to izeh, i sada jos 8 meseci imam da se patim.Sledece je da necu uzimati ni pozajmnicu jer su i tu kamate da se najezis.Najradije bih se vratio na stednu knjizicu, ili jos bolje da blagajnica u firmi isplacuje platu u kesu.Pokusacu da zahtevam to od direktora, jer zaista banke ubijaju visokim kamatama i naplacuju ama sve zivo, valjda zato se i otvaraju banke , jer ima ih na svakom cosku.

  77. ivana - 2013-05-10 02:48

    E sad dragi penzoneri koji ste u vojvodjanskoj banci ,zapitajte se i razmislite od vase male penzije koje ocekujete kao zeblo sunce da vam stigne uplata , a ono sve banke podepile jedan dan ranije samo vojvodjanska nije , naravnoi da koriste za svoje potrebe i uzimanje kamata od vasih para, a nedaj boze da ste u nekomm malom minusu znaju da udaraju zatezne kamate ,pa se pitam postoji li i neka kamata na pare koje oni obrcu sa vasim parama,zato menjaj te banku imace te neku koris barem ranije cete primati penzije

  78. Marija - 2013-05-20 10:00

    Ubedljivo najgora expozitura je u Novom Sadu na naselju. Evo primer: Ja cekam na salteru platnog prometa kao firma ne bi li doticna gospodja uzela da odradi to sto sam joj donela ali ne ja cekam i cekam dok ona radi nesto ovoj sa svoje desne strane pa onda ovoj drugoj sto radi neke druge stvari pa mislim em sto je nesposobna i ne postuje vreme ljudi koji im donose pare i cije pare obrcu do 16h.Koliko gresaka za par meseci da vam ne pricam..

  79. Danijela - 2013-06-28 11:12

    Sramota!!!Bežite od Vojvođanske banke!!!Neprofesionalni,bezobrazni i najveći lažovi!!

  80. bojan - 2013-10-15 19:08

    ja sam cekao na visa internet karticu skoro 2 meseca od podnosenja zahteva u Vojvodjanskoj banci. Nakon stalnih odlazaka i pozivanja telefonom da proverim jel stigla stalno su govorili da nije. Na kraju su mi karticu poslali kuci, medjutim ja sam nakon 2 nedelje otisao u banku i ugasio racun. Sta da kazem totalno meprofesionalno kada mi je kartica hitno trebala nije je bilo.

  81. Rade - 2013-11-07 14:32

    E ovako,imam 26 godina i stalno sam zaposlen u drzavnoj firmi sto i nije za pohvalu ali nema veze…Hteo sam da podignem kredit u iznosu od 100.000 dinara u Piraeus banci i naravno da sam odbijen a razlog za odbijanje je jer sam mlad,tim recima mi je rekao direktor filijale. Sa otvorenim racunom u Raiffeisen banci uzeo sam dozvoljeni minus u iznosu jedne mesecne plate,naravno smejurija je plata da bi ga posle godinu dana vratio sa svim kamatama,a kamate ubitacne naravno i kad sam hteo da ga obnovim,banci sam razduzio sva zaduzenja oni su mi naveli kao razlog to da sam par puta kao bio u nekom nedozvoljenom minusu do 500 dinara za koje ja pojma nemam i tako su me prijavljivali kreditnom birou i kao to se nakupilo oko 21.000 i ne mogu da mi odobre dozvoljeni minus iako ja njima vise nista ne dugujem cak sam u plusu. To je cist lopovluk sa svih strana. Samo da vam kazem da je kamata u Raiffeisen banci veca na dozvoljeni minus nego kamata na kreditnu karticu i to drasticno… To ima samo u Srbiji.

  82. atrey - 2013-11-10 12:57

    Evo moja dva mala iskustva sa VB-om

    prvo sto je tragicno nikada se nisu potrudili da mi objasne zasto na mobilni ne mogu da primam poruke o uplatama na moj tekuci…kazu,misle da moze,ali se to doplacuje na mesecnom nivou…mislim koja banda
    drugo,kad su se prvi put prodavale akcije NIS-a pre dve godine ili kad vec,moje su odmah realizovane(jedan dan nakon davanja u promet)….to isto je uradilo jos 1 500 000 gradjana ove zemlje…sta se desava –
    moj novac je lezao u glavnoj centrali VB-ke u Novom Sadu na racunu(inace,iz Beograda sam)…setali su me nekoliko puta od moje maticen filijale u Beogradu do Poste i nazad…kad je pripreceno tuzbom i likvidacijom nekih nesavesnih radnika(onako slatkorecivo uvijeno u oblandu ali shvatljivo :-) ),onda mi daju broj iz Novog Sada(centrale)…da bih dosao do racuopolagaca,pozvao sam jedno sedam fiksnih telefona u Novom Sadu(u banci samoj),da bi mi rekli da je novac legao jos pre dva meseca!!!
    Znaci,djubrad jedna koristite se mojim novcem dva meseca,al nije samo mojim…preko 10 000 slucajeva,je kasnije isplivalo i u novinama da je i njihov novac zadrzala VB-ka…
    Jer prilikom predaja akcija ne trzisnu prodaju,morali ste da navedete gde da Vam novac legne..u Postu ili na tekuci banke gde ga drzite
    Stvarno smrdljivo i nadasve porocno leglo penzionera,komunjara matorih i odlika starog izumrlog titoistickog bangavog i ciganskog sistema…Mrrssssssss

  83. Milica - 2013-12-04 12:24

    Neverovatna banka………..zovem vec tri sata I naravno I dalje odziva nema a pri tom vrtim par telefonskih brojeva……….neverovatna banka…….zasto li ti ljudi primaju platu kad nece da rade a na biroima gomile ljudi bez posla…………….SRAMOTA

  84. dalibor - 2014-01-22 17:50

    Strasno,planirao sam da otvorim devizni racun u VB ali nakon svega procitanog odustajem.

  85. Jasmina - 2014-04-30 09:58

    Sto se tice ove banke imam samo da kazem da su NAJGORI od svih. Imala sam racun ali sam se prebacila u drugu banku jer nisam vise ni htela ni mogla da trpim bahatost i javasluk. Ponasaju se prema klijentima na neprimeren nacin a prema ljudima koji imaju kredite neljudski.Recimo kada odnesem u firmu da mi popune papire za minus dobijem 6 obrazaca koji su identicni ali traze da moji u firmi svaki obrazac popune u originalu (ne preko indiga) jer su kao imali problema. Obrasci imaju puno stvari koje treba popuniti pa to traje. Ovo ne trazi ni jedna banka (tako mi je rekla radnica koja popunjava obrasce a i uverila sam se kada sam presla u drugu banku).

  86. Anita - 2014-06-13 11:02

    Evo i ja da se javim. Radim u jednoj firmi i imamo otvorene racune u nekoliko banka ali tako NEPOSTOVANJE klijenata, blago receno, kao u Vojvodjanskoj banci u Indjiji ja jos nisam dozivela. Ovo je takva sramota da imam svoj privatni racun zatvorila bih ga istog sekunda. Cekam red kao i svi,posto nema poseban salter za firme,mislim ima alo niko ne radi, nas 10 u redu i ona gospodja ustane i ode sa klijentom kojeg poznaje u kancelariju i sa njim nastavi da caska!!!!! Nema cak ni IZVINITE, koja je to rec?! Naravno ljudi polude ali su finiji od pomenute sluzbenice koja se nije ni vratila na radni mesto, i odu u drugi red i naravno i ja sa njima. I taman da dodjem na red kad gle cuda pa i OVA zatvara salter a klijenti?!!!!!” Ma sta je zabole sto ona zivi od nas mi smo izgleda nebitni. SRAMOTA njihovi glavni bi trebalo malo da se pozabave sa svojim zaposlenima i da nadju nekog ko hoce da radi.SRAMOTAAAA

  87. Slavica - 2014-06-16 17:37

    Ja sam U Vojvodjanskoj banci podnela zahtev za Internet karticu pre 2 godine i nikada me niko nije obavestio cak ni da li je stigla kartica, a receno mi je da ce me obavestiti telefonom za 7 dana. Katastrofa!

  88. Goran - 2014-08-25 01:59

    Omg znaci sa Vojvodjanskom bankom je isto svugde a ja mislio samo ovi u Pecincima takvi, kao da mi zavisimo od njih a ne oni od nas. A najveca ludost da ne mozes da otvoris racun ako nemas neke redovne uplate znaci katastrofa kao da teraju klijente a ne da privlace. A o provizijama i da ne govorim pogotovu za pravna lica, nalog za prenos poslovnom partneru koji je u drugoj banci minimum 45 din. Zamislite koliko dnevno oni naloga otkucaju i koja je to zarada. Jedan sluzbenik moze da otkuca 100 naloga za 1 sat a nek bude i za 2 sata i za to banka naplati 4500 din.

  89. Konstantin - 2014-10-24 17:27

    Moja iskustva su takva da mi se čini da bi trenirani majmuni bili kompetentniji od zaposlenih u Vojvođanskoj banci. Čekao sam 6 meseci i dolazio jedno 5 puta dok nisam dobio pin za elektronsko bankarstvo koji se nekim čudom zagubio u njihovom sistemu. Šta god da sam tražio vezano za račun, uvek sam dobijao isti odgovor: To morate u vašoj matičnoj filijali (ljudi nisu čuli za internet), nalozi za online plaćanje im očajno funkcionišu, a šalterski službenici su užasno neobavešteni… Prešao sam u drugu banku i nisam se nijednom pokajao.

  90. vera vasovic - 2015-11-30 13:39

    mene vojvodjanska banka krade. Danas sam isla da to sto sam otkrila prijavim u svojoj fili8jali na Crvenom krstu i nista nisam uspela osim sto su mi rekli da sacekamo sutra da vidimo sta ce biti.
    Dakle da objasnim o cemu se radi. Ja primam penziju prko ove banke gde imam i tekuci racun. Sve treansakcije uplatu penzije kao i svako placanje viza karticom praceno je sms porukama preko mog mobilnog telefona. ja tako pratim uplate i isplate i uvek sam obavestena i o novom stanju na racunu posle svake transakcije.
    Tako je moje stanje na racunu 24.11.2015. iznosilo 13.o84,64 din.Sutradan sam katrticom i Idei platila racun od 1.491,44din i banka mi salje sms poruku gde me obavestava da mi je skinut pomenuti iznos i da je novo stanje na racunu 11.593,20din sto je uredu. Ja 27.11. ponovo karticom placam iznos od 814,95din i novo stanje na racunu je 10.778,25din i ta promena je pracena sms porukom i sve je uredu. Medjetim sledeca promena gde ja placam 575,17 din i gde bi sada posle skidanja ovog iznosa meni na racunu trebalo da bude satnje od 10.203,08din mene banka obavestava da mi je novo stanje na racunu 8.711,64din. Razlika izmedju ovog sanja i onog koje bi defakto trebalo da bude je iznos od 1.491,44 din. Dakle to je onaj ist iznos koji su mi vec 25.11. skinuli sa racuna.Sve je jasno ali to ne vredi pricati i pokazivati te sms poruke koje mi je banka slala i koje su jasan dokaz da je taj iznos od 1.491,44din iscezao bez trafa sa mog racuna i ko zna koliko su puta tako skidali duple iznose a da nism primetila ja ili vi na vasim tekucim racunima. Ne znam kako da dodjem do svog novca i kome da se zalim. Znate li dali postoji nacin da se ovo obelodani i da se tome stane na put. Zahvaljujem na svakoj pomoci.

  91. Mixi - 2015-12-25 17:40

    G-Djo Vasojevic zasto mislite da je ovde banka kriva? Citajuci vas komentar meni ovde izgleda kao da Vam je ta transakcija u prodavnici skinuta-proknjizena 2 puta. Trazite promet po racunu , proverite te transakcije karticama i ukoliko je duplo knjizenje izvrseno u toj prodavnici ulozite im reklamaciju za povracaj novca ba vas tekuci racun. Vas novac je vasa vriga i morate malo organizovanije voditi racuna o njemu.

  92. PERICA - 2016-04-18 11:37

    Sve pohvale za ekspozituru u Priboju.Osoblje ljubazno,uvek nasmejano.

  93. Riki - 2016-10-24 09:14

    Podneo sam zahtev za prenos svojih računa iz jedne ekspozhiture Vojvođanske u drugu jer sam se preselio. Već dva meseca čekam da se, u okviru Vojvođanske , to reši. Inače, ekspoziture su udaljene vazdušnom linijom manje od 15km. Da sam kornjaču poslao po svoj dosije , do sada bi ga prenela.

  94. Goran - 2016-11-23 11:09

    To su obicni reketasi, kad pada kamata na kredite tada je ne smanjuju a kad raste munjevito reaguju. Ja imam racun kod njih i izuzimajuci jako ljubazno osoblje u Krusevcu mogu reci da su ciganska banka a evo i zasto
    …za proviziju se cenkas sa centralom a to je cenkanje smanjim ti proviziju da te zakitim kamatu vecu ili slicno. Konkretno meni je kredit u proceduri vec 7 dana da bi uhvatili jos 1 ratu po vecoj stopi od 16% umesto 9. Dok se takvi krediti u principu odobravaju za dan jer je sve cisto

  95. Milica - 2017-06-19 06:15

    Sugestija zaposlenima je da porade malo vise na ljubaznosti! Uslovi ove banke takodje su nepovoljni,zatvaranje racuna je moja krajnja odluka i promena banke u sto kracem roku. HVALA

  96. Sasa - 2017-06-30 07:32

    Izuzetno neprofesionalna banka. Zvao sam ih za informacije o dobijanju kredita u februaru, i rekli su mi da za platu koju imam mogu da dobijem određenu sumu, i da uzimaju u obzir prosek zadnja tri meseca zarade. Četiri meseca kasnije, posle dve nedelje razvlačenja su mi saopštili da su računali prosek zarade od godinu dana, i da mogu da dobijem manje od pola od onoga što su mi saopštili pre 4 meseca. Mejl koji sam poslao menadžeru te ekspoziture u Požeškoj na Banovom Brdu nikad nije dobio odgovor. Ime menadžera je Marko Vlahović. Apsolutna neprofesionalnost kreditnog biroa Vojvođanske banke, kao i njenog menadžera u Beogradu na Banovom Brdu.

Komentarisanje zatvoreno.